ZEYNEP ELİTAŞ/KAHRAMAN BEYİ ARIYORUM ŞİİRİMİZ Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Mart 20, 2021 KEAMK ARACILIĞIYLA GÖREV PAYLAŞIMI YAPILDI VE ŞİİRİMİZ TÜM OKULLARIMIZ İLE BİRLEŞTİRİLDİ. https://youtu.be/mJ8mAz9TIu8 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar İsmail ŞENKAL- Ergentürk Şehit Adem Kamur Ortaokulu3 Haziran 2021 11:25Çok güzel bir çalışma oldu. Tüm öğrencilerimizi tebrik ediyorum...YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
Çok güzel bir çalışma oldu. Tüm öğrencilerimizi tebrik ediyorum...
YanıtlaSil